θεματα του φορουμ-Βασικα χαρακτηριστικα μια κονσολας μιξεις αναλογα με τις τιμες-Εξοπλισμος για το στουντιο-Αλυσιδα εγγραφης και αναπαραγωγης στο στουντιο-Το προσωπικο στο στουντιο-Control room-Το στουντιο-Χτισιμο στουντιο αναλογα με την ποιοτητα και τα χρηματα-Λειτουργεια unbalanced/balanced-Rack και Patch bay-Συνδεσεις μηχανηματων-Ποιοι είναι οι καθιερωμένοι τρόποι σύνδεσης ψηφιακών ηχητικών μηχανημάτων μεταξύ τους-Ανατομια και λειτουργεια ακοης-Συμβολη ηχητικων κυματων-Ιδιοτητες ηχητικων κυματων-Ηχος/Ηχητικο κυμα-Περιοδικη αρμονικη ταλαντωση-Φαινομενο ηχητικης μεταβολης Doppler-Φαινόμενο αποκρύψεως-Φάση; πιθανές επιπτώσεις (αρνητικές και θετικές) στην ηχογράφηση από διαφορές φάσης-Τι είναι το quantize σΆ ένα MIDI Sequencer-Τι σημαίνουν στο MIDI οι όροι : ΟΜΝΙ ΟΝ, ΟΜΝΙ ΟFF-Πόσες τιμές μπορεί να πάρει μια παράμετρος στο Midi-Ποιες είναι οι βασικές εντολές MIDI-Τι σημαίνουν οι όροι : α) Κανάλι MIDI (και πόσα κανάλια μπορούμε να έχουμε), β)MIDI Track
-Midi Delay-Tι είναι το Midi Through Box και τι το Midi switcher-Velocity και ποιες τιμές μπορεί να πάρει στο MIDΙ-MIDI sequencer-Ποιες παραμέτρους μπορεί να ελέγξει το MIDI-Σειριακή και παράλληλη θύρα επικοινωνίας-Το πρωτόκολλο MIDI-Πώς μπορεί να βοηθήσει στο mixdown automation ένα MIDI sequencer-Τι σημαίνει το μήνυμα MPU 401 compatible-Tι είναι το General Midi-Ποιοι είναι οι βασικοί τύποι MIDI Files-Τι κάνει η εντολή multi track record σ΄ ένα MIDI Sequencer-Η χρησιμότητα της θύρας MIDI THRU-Ποιο φάσμα συχνοτήτων ακούει το ανθρώπινο αυτί-Τι ονομάζουμε στάθμη ακουστότητας-Τι εννοούμε με τον όρο καταληπτότητα ενός χώρου-Μαθηματικός τύπος που δίνει την κατά ένα ημιτόνιο υψηλότερη συχνότητα από μια δεδομένη-Ανάλυση Φουριέ-Το φαινόμενο του συντονισμού-Στάσιμα κύματα-Η ένταση του ήχου-Τι είναι το κατώφλι ακουστότητας και τι το όριο του πόνου-Τι λέμε μουσικό τονικό ύψος (pitch) με ποιο χαρακτηριστικό του ήχου το συνδέουμε-Τι ονομάζουμε ηχόχρωμα-Η μονάδα decibel-Τι είναι το ηχόμετρο, πού και πώς χρησιμοποιείται-Τι ονομάζουμε θόρυβο, ποια είδη θορύβου έχουμε-Τι ονομάζουμε διακροτήματα-Τι ονομάζουμε διάγραμμα πολικής ακτινοβολίας ενός οργάνου και πώς το αξιοποιούμε κατά την ηχογράφηση-Ο ανηχοϊκός θάλαμος-Το αντηχείο Helmholtz-Τι είναι οι ηχοπαγίδες-Τι ονομάζεται λευκός θόρυβος και ποια η διαφορά του
από το ροζ θόρυβο-Με ποιους τρόπους επιτυγχάνεται μεταβλητή ακουστική
σε ένα χώρο-Ποια σχέση συνδέει τα décibel και τα phon.Γνωρίζοντας την ένταση ενός ήχου, πώς θα βρούμε τη στάθμη ακουστότητας-Τα ηχητικά φάσματα-Απορρόφηση του ήχου: Πώς προκύπτει ο συντελεστής απορρόφησης ενός υλικο-Τι ονομάζουμε χρόνο αντήχησης ενός ήχου-Ηχομόνωση, παραδείγματα τύπων ηχητικών φραγμάτων. Ποιες λύσεις δίνονται για να επιτυγχάνεται ηχομόνωση στα δάπεδα-Ηχοαπορρόφηση παραδείγματα ηχοαπορροφητικών υλικών-Τεχνικες συνθεσης ηχου-Korg M1-Προσθετική ηχητική σύνθεση (additive sound synthesis)-Η διαφορά μεταξύ παλμού και τετραγωνικού κύματος-Τετραγωνικό κύμα-Το πριονωτό κύμα-Το τριγωνικό κύμα-Το ημίτονο-Τι είναι το multisampling-Τι είναι το arpeggiator-Τι είναι το Vocoder-Τι είναι η Διαμόρφωση Κυματομορφής στα synthesizers-Tι είναι η Διαμόρφωση Πλάτους στα synthesizers-Τι είναι η Διαμόρφωση Συχνότητας στα synthesizers-Τι είναι ο ταλαντωτής χαμηλών συχνοτήτων (LFO)-Τι είναι ο ελεγχόμενος από τάση ενισχυτής (VCA)-Τι είναι το ελεγχόμενο από τάση φίλτρο VCF-Τι είναι η διαμόρφωση εύρους παλμού (pulse width modulation)-Τι είναι ο ελεγχόμενος από τάση ταλαντωτής (VCO)-Τι είναι το sampler-Τι είναι κυματομορφή και τι enveloppe-Τι είναι η καμπύλη ADSR-Τι είναι ο ταλαντωτής-Σταδιο κατασκευης Lacquer disk-Φιλτρο-Κριτηρια κατασκευης φιλτρων-Noise gate-Compressor-Ειδη Compressor-De-esser-Expanders